Afla mai multe despre benficiile pachetelor Zen Day

1. Ce inseamna postarea dedicata companiei pe pagina de Facebook si Instagram Zen Day?

Deoarece ne dorim ca miresele si mirii prezenti pe platforma Zen Day sa afle cat mai multe despre compania voastra, vom posta pe pagina de Facebook si Instagram Zen Day 1/3/5 fotografii (in functie de pachetul ales) care sa va ajute in promovarea companiei pe platforma. Tot ceea ce trebuie sa faceti este sa alegeti fotografia/ fotografiile care va reprezinta cel mai bine (cu o dimensiune de maxim 10 MB) impreuna cu ideea pe care vreti sa o transmiteti prin intermediul acestora, iar noi o vom incadra in postarile de pe canalele social media Zen Day mentionate. Pozele impreuna cu ideile pe care le doriti transmise trebuie trimise pe parcursul anului de membru pe adresa: zen@zenday.ro, iar magia Zen Day se va ocupa de restul!

2. Ce reprezinta articolul advertorial in cadrul blogului Zen Day?

Blogul Zen Day reprezinta doza de inspiratie pentru nunta de vis a viitorilor miri prezenti pe platforma Zen Day si nu numai. Aici, mirii au posibilitatea de a citi saptamanal noi articole care sa ii ajute in planificarea nuntii Zen. Articolul advertorial este un mod prin care furnizorii pot fi promovati in cadrul unui articol de pe blogul Zen Day, fiind recomandati direct de catre noi pentru activitatea pe care o desfasoara.

Exemplu: “ Foloseste hartie reciclabila pentru invitatii! Sau, daca vrei cu adevarat sa ii surprinzi pe cei prezenti la nunta ta, tendintele anului 2019 propun invitatii care se pot planta, luand viata plante minunate din semintele incorporate in acestea! In cazul in care nu stii la cine sa apelezi pentru eco – invitatiile memorabile, Zen Day iti sare in ajutor. Prietenii nostri de la „NUMELE FIRMEI” ofera invitatii minunate, realizate minutios, cu grija, perfecte pentru nunta ta. Pentru mai multe detalii puteti accesa profilul lor Zen Day aici, unde veti gasi toate detaliile necesare.”

3. Ce reprezinta articolul exclusiv cu brandul vostru in cadrul blogului Zen Day?

Articolul exclusiv are rolul de a promova brandul vostru in cadrul blogului Zen Day prezentand toate detaliile pe care le considerati importante despre compania voastra. In cazul in care doriti sa ne ocupam noi de articolul exclusiv, va recomandam o scurta intalnire cu noi pentru a putea intelege mai bine aspectele pe care le doriti punctate in articol, pentru ca acesta sa prezinte cat mai bine activitatea voastra pentru cititorii blogului atat prin intermediul continutului, cat si prin cel al imaginilor sugestive,. Desigur, aceste aspecte le putem discuta si telefonic sau prin intermediul emailului, pentru „a pune la cale” un super articol pentru brandul vostru!

4. Ce inseamna poza de cover pentru categoria generala de furnizori?

In momentul in care vizitatorul platformei Zen Day acceseaza pagina „Furnizori” apar categoriile de furnizori disponibile pe platforma. Fiecare categorie are o poza aferenta care incearca sa descrie cat mai bine serviciul oferit. Acest beneficiu ofera o vizibilitate crescuta pentru furnizorii care detin poza de cover a categoriei, fiind direct „in vizorul” vizitatorilor de pe platforma pentru categoria in care sunt prezenti. Poza trebuie sa se incadreze in formatul 16:9 pentru a fi perfect compatibila cu platforma Zen Day si de asemenea, trimisa pe adresa zen@zenday.ro

5. Ce trebuie sa fac pentru videoblog?

Ne dorim ca fiecare vizitator/ furnizor prezent pe platforma Zen Day sa fie la propriu ZEN, asa ca iti vom oferi noi un videograf cu ajutorul caruia vei putea realiza un videoblog marca Zen Day, perfect pentru o super promovare a companiei voastre pe platforma. Videoblogul are o durata de 2-3 minute si este o oportunitate pentru furnizori de a-si promova brandul intr-un mod catchy si distractiv pe platforma Zen Day. Mentionam faptul ca videoblogul trebuie postat pe pagina voastra de furnizor in decurs de 10 zile de la primirea acestuia, iar pentru o buna organizare a acestuia este necesara comunicarea perioadei in care doriti sa il realizam, cat si tematica/formatul acestuia pentru a ne pregati necesarul ZEN pentru un super-videoblog!

In cazul in care doriti sa va ajutam cu conceptul videoblogului, venim cu propuneri super fresh potrivite pentru brandul vostru. Spuneti-ne ideea principala in jurul careia doriti sa se axeze videoblogul, iar noi va vom sugera ideile noastre super - ZEN.

6. Ce reprezinta posibilitatea de a avea profil de partener Zen Day?

Profilul de partener Zen va fi o noua sectiune pe platforma Zen Day pentru cei care ne-au sustinut cel mai mult in dezvoltarea noastra. Aici, partenerul Zen Day va avea o pagina dedicata exclusiv lui, unde vor fi disponibile toate informatiile legate de brandul acestuia, cat si cele legate de colaborarea noastra cu el de-a lungul timpului.

7. Ce reprezinta posibilitatea de a promova mai multe servicii afiliate brandului?

Oferi mai multe servicii in cadrul brandului tau? Nu e nici-o problema! Pe Zen Day ai posibilitatea de a-l promova pe fiecare in parte prin afisarea fiecaruia la categoria aferenta pe pagina „Furnizori”.

8. Ce inseamna utilizarea profilului basic, platinum si zen?

Fiecare profil al furnizorului este marcat diferit pe platforma Zen Day, pentru a informa viitori miri in legatura cu tipul de furnizor pe care il aleg pentru nunta lor ZEN: Zen, Platinum sau Basic.

VINO SA FACI PARTE DIN COMUNITATEA ZEN DAY!
Inscrie-te
Folosim sistemul de cookie-uri pentru a-ti oferi cea mai buna experienta pe site-ul nostru. Toate datele personale stocate sunt in siguranta cu noi. Politica de confidentialitate
Sunt de acord | Nu sunt de acord